četvrtak, 13. travnja 2017.

Osobna posveta Presvetom Srcu Isusovu


Nebeska kraljice i preljubezna Majko! Ja, N.N. premda posve nevrijedan i jadan, potaknut ipak dobrostivim pozivom tvoga božanskoga Sina, želim se posve posvetiti Njegovom Presvetom Srcu. No poznavajući svoju nevrijednost i nestalnost želim tu posvetu učiniti po tvojim majčinskim rukama i od tvojeg Bezgrješnog Srca očekujem pomoć, da tu posvetu uzmognem i ostvariti u životu. 

Božansko Srce Isusovo, Kralju dobrote i ljubavi! Pun zahvalnosti prihvaćam svijesno i iz sve duše poziv, kojim me nukaš, da sklopim s Tobom ugovor, kod kojega Ti zapravo ne dobivaš ništa. Ja Ti evo povjeravam brigu za se i za sve, što imam. U Tvoje Srce, puno ljubavi, stavljam svoju dušu i njezin vječni spas; Tebi povjeravam svoju slobodu, napredak u duhovnom životu pa i sve slaboće svoje; predajem Ti svoje tijelo, svoj život i zdravlje svoje te ono malo dobrih djela, što ću ih učiniti ili koje će drugi za me prikazati za života ili poslije moje smrti; Tebi napokon povjeravam svoju obitelj, svoje poslove i sve probitke svoje. Sve to prepuštam potpuno Tvojoj božanskoj skrbi, da Ti svime upravljaš po božanskoj volji Svojoj. Spreman sam primiti sve, kakogod budeš s tim raspolagao, svjestan, da sam se povjerio Srcu Boga i najboljega svoga prijatelja.

Sa svoje se strane obvezujem, da ću se prema svojim silama brinuti za proširenje Tvoga kraljevstva, koliko god uzmognem. Na tu nakanu prikazujem Ti sve svoje molitve i pobožne uzdahe, svoje dnevne poslove, trpljenja, koja već sada primam, kao i sve pokore, koje ću si dragovoljno sam nalagati. Hoću da svaki čas mojega života posluži proširenju i učvršćenju Tvoga kraljevstva i zadovoljavanju za uvrede, koje se nanose Tvom Božanskom Srcu. Daj, da svi moji čini do konca života, nose na sebi pečat Tvoga Gospodstva nada mnom i biljeg zadovoljštine, i da zadnji moj uzdah bude čin savršene apostolske ljubavi i potpune žrtve. Amen.
(Iz molitvenika "Srce Isusovo spasenje naše" - Zagreb 1946.)

Nema komentara:

Objavi komentar