petak, 26. lipnja 2015.

Molitva mladića i djevojke

                MOLITVA BOGOLJUBNA MLADIĆA

 

Predobrostivi Bože! Vladaj me u pogibeljnoj dobi moje mladosti da živim samo Tebi i da bježim od svega na što Ti, preljubeznivi Oče, mrziš. Daj da se čuvam dangube, laži, igre, pijanstva i svih grijeha kojima se čovjek tako lako priuči, a od kojih se teško ili možda nikad više ne oduči. Navlastito Te molim, Bože moj, očuvaj me od najgore opačine, koja Tebe tako uvrijedi, a kršćanina posve pogrdi, za života u sramotu i nevolju, a po smrti u dno pakla strovali, očuvaj me, molim Te, od opačine sramotne bludnosti. Zato ću se, koliko god uzmognem, čuvati svačega, što se kršćanskom mladiću ne pristoji, ili što bi mi bilo pogibeljno. Ja ću se u pogledu i u govoru, u odijelu i u svemu vladati pošteno i stidljivo. Od zla društva bježat ću više nego od zmije i kuge. I kad budem sam, mislit ću na to da me Ti vidiš, da ne bih učinio ono što bi me pred Tvojim prečistim licem oskvrnulo. Da, ja ću paziti, bježat ću od svake grešne prigode i molit ću se Tebi, svemogući, preblagi Oče! A ti ćeš mene, svoga slabašnoga sina, milostivo pomagati, braniti i krijepiti. Za to te molim i tomu se od Tebe nadam - po Kristu, Gospodinu našem. Amen.




               MOLITVA BOGOLJUBNE DJEVOJKE



Samo krepost je istinita ljepota, a stidljivost je najljepši ures ženskoj glavi. Rumeno lice vene brzo kao cvijet, a lijepo ruho ne pokriva moja pomanjkanja. I ako me hvale i miluju, nisam zato bolja. Tebi, Bože moj, ugoditi - to neka bude moja najveća skrb. Čisto, nevino i pobožno srce budi mi najdraži nakit i sva radost. O Bože moj, ja Ti ne bih mogla omiliti, kad ne bih živjela pristojno i sveto, i kad se ne bih pažljivo čuvala svega što se protivi svetoj čistoći. Za tu krepost trebam skrbiti iznad svega. Radi nje moram posebice paziti i moliti. Očuvaj me, o Bože, od svakoga, i najmanjega nečistoga grijeha. Dođi mi na pomoć u vrijeme napasti da se onda Tebe, sveznajući, sveti Oče, spomenem i da pravo promislim Tvoje riječi: "Blaženi čista srca,jer će Boga gledati." Daj, o Bože, da uvijek pazim na sva, i na najmanja nagnuća svojega srca; da se u govoru i pogledu, u odijelu i svemu vladam pristojno i sveto. Naročito Te, Gospodine, presveti, molim za milost da svaki dan rastem u pravoj pobožnosti, kojom ženska nejakost postaje nesavladiva, i da bih neposredno napredovala kao što u godinama tako i u kreposti i u mudrosti. Po Kristu, Gospodinu našem. Amen.

Izvor: tradicionalnalatinskamisa.blogspot.com

Nema komentara:

Objavi komentar