nedjelja, 15. ožujka 2020.

MOLITVA BOGU

Molitva Bogu



O moj Bože, vjerujem u Tebe; ojačaj moju vjeru. Sve su moje nade u Tebi; osiguraj li ih. Volim Te svim svojim srcem; nauči me ljubiti Tebe svakodnevno sve više i više. Žao mi je što sam Te uvrijedio; pojačaj moju tugu.

Tebe obožavam kao svoj prvi početak. Ja težim k Tebi kao svom posljednjem kraju. Zahvaljujem Tebi kao mom stalnom dobročinitelju. Zazivam Te kao svog vrhovnog zaštitnika. Molim Te, o moj Bože, da me vodiš po svojoj mudrosti, da me obuzdaš Svojom pravdom, da me utješiš Svojom milošću i da me braniš Svojom snagom.

Tebi želim posvetiti sve svoje misli, riječi, postupke i patnje; da zato odsada, mislim na Tebe, govorim o Tebi, sve svoje postupke rado upućujem na Tvoju veću slavu i trpim svojevoljno sve što ti naložiš.

Gospode, želim da se u svemu učini tvoja volja, jer je Tvoja volja i na način na koji Ti želiš.

Molim Te da prosvijetli moj razum, ojačaj moju volju, pročisti moje tijelo i posveti moju dušu.

Daj mi snage, o moj Bože, da spoznam svoje uvrede, da nadvladam svoja iskušenja, da potčinim svoje strasti i steknem vrline prikladne za moje stanje.

Ispuni moje srce nježnom naklonošću prema tvojoj dobroti, mržnji prema mojim manama, ljubavi prema bližnjemu i preziru prema svijetu.

Daj da uvijek budem pokoran svojim nadređenima, milostiv svojim podređenima, vjeran svojim prijateljima i dobrohotan prema svojim neprijateljima.

Pomozi mi da nadvladam svoju putenost mrtvljenjem, škrtost od djela milostinje, ljutnju krotkošću i mlakost pobožnošću.

O moj Bože, učini me razboritom u mojim pothvatima, hrabrim u opasnosti, strpljivim u nevoljama i poniznim u blagostanju.

Daj da mogu biti uvijek pažljiv u svojim molitvama, umjeren u jelu, marljiv u svojim poslovima i postojan u svojim odlukama.

Neka moja savjest ikada bude ispravna i čista, moja vanjština skromna, moj govor poučljiv i ponašanje uredno.

Pomozi mi da se mogu neprekidno truditi da prevladavam svoju narav, da surađujem s Tvojom milošću, da držim Tvoje zapovijedi i radim na svome spasenju.

Otkrij mi, Bože moj, ništavilo ovoga svijeta, veličinu Neba, kratkoću vremena i duljinu vječnosti.

Daj da se pripremim za smrt, da se bojim Tvojega suda, da mogu pobjeći paklu i na kraju steći Nebo, zaslugama Gospodina našega Isusa Krista. Amen.

Molitva se pripisuje papi Klementu XI.

Nema komentara:

Objavi komentar